diumenge, 13 de Gener de 2013

Aquest matí ha tocat anar a rodar una estoneta al circuit de St.Joan Despí amb la Judith i la Laia.

Hem dut les dues bicis de carretera, i la de muntanya per a la Laia.

Ens ho hem passat d'allò més bé. Fins i tot el temps ens ha respectat, ja que no ha plogut en tot el matí, llevat d'algunes espurnetes caigudes del cel. I no ha estat fins passades les 13h que no ha començat a ploure de valent.

Na Judith ha estrenat les sabatilles que li van dur els reis. Tenia unes ganes bojes d'estrenar-les.

Ahir a la tarda vam muntar les cales, i vàrem fer el reglatge. Avui tocava provar-les sobre l'asfalt. I no només provar si la posició de les cales és correcta, sinó aprendre a pedalejar amb pedals automàtics, i clavar i desclavar amb seguretat.

Paquetet dels reis...

Les sabatilles!!!

Posem les cales...

Ja podem posar els pedals.

Les adaptacions que varem fer a la bici.

Potència de 50mm...

Baixada de sella a tope.

S'ha adaptat de seguida, i fins i tot m'ha dit que se sent molt més segura amb els automàtics que amb els pedals de plataforma.

Mentre, la Laia rodava per la pista de Btt, i no contenta amb rodar sola, ens ha animat a acompanyar-la. Així que hem llogat dues bicis de muntanya per a nosaltres, i ens hem posat a fer els camins que hi ha al circuit.

Déu ni do! Són força tècnics, i més per a les nenes. Ara que, és una passada veure com les marreques pugen i baixen sense cap mena de temor per les rampes de terra, fan els dens amb tota facilitat. I com agafen els revolts com si no hagéssin de caure mai.

Clar que, de caigudes... Unes quantes!

Sense importància per sort. I es que això del Btt... Què voleu que us digui? Jo em sento molt més segur rodant per l'asfalt que per la terra.

Salut!!!

Publicado por cpradasg @ 19:40  | Judith.