dimecres, 03 de Juliol de 2013

Dissabte 29 Juny 2013.

5 tàndems hem sortit aquest matí del velòdrom d'Horta direcció St.Feliu de Codines, bon número.

Malgrat el dia ha començat núvol i relativament fresquet, de seguida ens ha acompanyat el sol, i amb ell, la bona temperatura. Ha fet calor, però no ha estat pas una calor d'aquelles que tornen l'aire irrespirable, que fa que suïs a mars, i només pensis en beure, beure, i beure. La sortida s'ha fet força confortable en el que a temperatura es refereix.

M'ha tocat compartir màquina amb en Javi, ja era hora!!! Hahahaha... Ostres tu! Ens hem sortit.

Gairebé tot el camí hem anat "tirant de carro".

Hem marcat el ritme a la pujada a St. Feliu després d'avançar en Joaquin i el Julio que han començat a molt bon ritme.

Ens hem destacat, seguits d'en Pere i l'Edu, que malgrat no els dúiem enganxats, tampoc els acabàvem de distanciar, no m'ho he pensat, i aprofitant un petit descans en l'ascensió a St. Feliu, li he dit al Javi - "Voy a poner plato!-

Així que fins a manca de gairebé un quilòmetre, hem mantingut un bon ritme amb el plat gran. Se'ns ha fet una mica llarg, però, i l'he hagut de treure. La distància aconseguida ha estat força important. Tant, que al girar el cap per a veure si venien, no els vèiem.

En Miguel Ángel ha flipat en veure com anàvem!!!

4 voltes a la rotonda hem tingut temps de fer per a recuperar-nos, fins que en Pere i l'Edu han arribat. Després, mica en mica, han anat fent cim la resta.

Després de refrescar-nos i menjar alguna que altra barreta, ens hem llençat ràpidament direcció Caldes.

Sempre és divertit baixar per aquesta carretera, és ràpida i de corbes fàcils de traçar.

De tornada, hem seguit duent bones cames, alhora que hem gaudit de més col·laboració per part dels companys.

Publicado por cpradasg @ 16:21  | T?ndem.