dijous, 01 de Agost de 2013

Després d'un Juliol més aviat fluixet, en quilòmetres almenys. Sembla que Agost comença amb bon peu.

Calor, això sí, molta calor.

He tirat de sensacions tota l'anada a Gavà, movent el 50x18 amb certa sensació de força a les cames.

M'he desenpallegat de tota la tecnologia que duia penjada del manillar, i fa dies que rodo absolutament per sensacions. Rodo infinitament més tranquil, les mitges em surten més altes, i pujant vaig molt més còmode, ja que no m'importa la velocitat, sinó les bones sensacions a la pedalada.

He arribat a la rotonda de la C-435 amb una mitja de 30 km/h. I a peu de Begues amb el 19. Poso el 21 en iniciar la rampa després de la rotonda, i el mantinc amb certa comoditat fins la rampa de Bruguers, on poso el 23, i l'afronto d'empeus fins que baixa el %.

Només començar Begues, 2 o 3 corbes més enllà, escolto com se m'apropa una bici. Suposo que ja li anava bé el meu ritmet, perquè no se m'ha desenganxat en tota la pujada. Només un cop passat Bruguers, ha exclamat: -Vaya fogata que cae!!!- Hahaha... La veritat es que sí, que semblava caure foc del cel.

Jo em sentia, al marge de la calor, força còmode. En quant el pulsòmetre arribava a les 150 ppm, i m'ho indicava amb l'alarma, aixecava una mica el peu, no massa, per a no clavar-me gaire, i no tornava a prémer una mica més fins les 145 ppm aproximadament.

Després del descans, he vist un ciclista que no rodava massa més ràpid que nosaltres, així que l'he pres com a referència, i amb el 23, doncs ja em sentia tocat, he intentat mantenir el ritme. Després de la darrera paella, he posat 21-19-18... I he acabat amb foça el port.

Ja ha la rotonda he enllaçat amb el ciclista que dúiem davant, i el meu company d'escalada, ha seguit direcció Begues (poble).

La baixada l'he fet seguint el ciclista que també ha girat cua. Duia l'equipació de Pa Culture Cycliste.

He tornat a l'autovia per La Pava, i amb el vent en contra m'he adreçat a Castelldefels, on he girat cua, he tornat a girar al pont de Viladecans, i he tornat a repetir la volta per l'autovia fins Castefa.

Tornada amb l'aire a favor, i notant les cames. Rodant amb 50x17-16, i alguns trams de 18, fins BCN.

Estic content perquè, malgrat he sortit poc darrerament, i sortides curtes a baix ritme, he millorat en la pujada a Begues.

He esgarrapat 52" al millor temps (enregistrat el 27 de Maig), des d'aleshores, cada vegada pujava més lent.

Avui, però, les sensacions han estat xules.